piątek, 29 maja 2015

RECENZJA: Lakier do paznokci BELL HYPOALLERGENIC Long Lasting Nail Enamel + Turbo Dry Top Coat MISS SPORTY

Cześć Kochani! 


Na początek chciałam przeprosić, że posty pojawiają się nieco rzadziej niż miało to miejsce jakiś czas temu. Niestety brakuje mi trochę czasu, a nie chcę dodawać wpisów pisanych na szybko, przez co mogłyby być niekompletne. W dodatku ostatnio zepsuł mi się laptop, więc tym bardziej mam utrudnioną aktualizację bloga. Mimo to postaram się, aby posty pojawiały się regularnie! 
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam moje nowe mani, a przy okazji recenzję lakieru, którym je wykonałam. Jest po mój pierwszy nabytek z serii Bell Hypoallergenic. 


***

Lakier zakupiłam w ślicznym, wiosennym, cukierkowym odcieniu różu. Jest to numer 13. W sprzedaży dostępnych jest mnóstwo kolorów, ciężko było mi się zdecydować na jeden.


Produkt aplikuje się bardzo wygodnie. Pędzelek ma odpowiednią wielkość, nie jest za cienki ani za gruby. Pozwala na precyzyjne nałożenie lakieru na paznokcie, bez wyjeżdżania poza ich płytkę. 

Jeśli chodzi o krycie, to mogłoby być troszkę lepsze. Dla kobiet malujących pazurki jedynie jedną warstwą, efekt nie będzie zadowalający. Po dwóch warstwach jest znacznie lepiej. 

Cena lakieru to ok. 11zł. Dostępny jest w Rossmannie.

Niestety nie poruszę tutaj kwestii wysychania lakieru, ponieważ zastosowałam go razem z Top Coatem z Miss Sporty - Turbo Dry Top Coat. Dzięki niemu lakier faktycznie wysycha błyskawicznie. Ponadto zapewnia paznokciom piękny połysk, a całe mani utrzymuje się na paznokciach aż tydzień. Konsystencja jak i pędzelek są idealne. Jedyną wadą jest to, że na niektórych lakierach (głównie jasnych) może pozostawiać delikatny, niebieskawy odcień. Mimo to jestem bardzo zadowolona z tego produktu, polecam. Top Coat możecie zakupić m.in. w Rossmannie za ok. 10zł. 




~Podsumowanie~


Jestem zadowolona z lakieru Bell Hypoallergenic w kolorze numer 13. Efekt na paznokciach naprawdę mi się podoba, a pędzelek ułatwia aplikację. Krycie mogłoby być lepsze. Przy dodatkowym zastosowaniu Top Coatu, lakier wysycha bardzo szybko. 


Zalety: 
- odcień 
- aplikacja 
- cena 
- dostępny w wielu, pięknych odcieniach


Wady: 
- krycie 


Ogólna ocena: 
4+/5 



A jak Wam podoba się kolor tego lakieru? Miałyście już coś z tej serii produktów Bell? 





Pozdrawiam, 
Charlotte


17 komentarzy:

  1. Nie miałam. Super kolor, sama z chęcią bym pomalowała nim pazury!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor niekoniecznie mi się podoba, a i do lakierów Bell mam dystans ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, wiosenny kolorek :-) widziałam dziś w drogerii wpodobnym kolorze lakier z Maybelline bodajże, ale nie skusiłam się, bo nie miałam czasu, przelotem tylko byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej serii. Ale powiem Ci, ze kolor wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tydzień??? marzenie :-) u mnie 3 albo 4 dni i po lakierze haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski blog ! Pisz dalej , <3
    Uwielbiam takie notatki !
    http://patrycjabunt.blogspot.com/ -nowa notatka
    Zapraszam i co powiesz na wspólną obserwację
    ? Jeśli się namyślisz zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze ich lakierów, ale ten ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor prezentuje się dość ciekawie. Jeszcze nie miałam przyjemności używać lakierów z tej firmy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie masz ładne i długie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten lakier !!

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwiedzam blogi od każdego z Was.
Jeżeli spodoba mi się Twój blog - na pewno dodam go do obserwowanych.